Everything Is Fine
Sıradan bir aile, çocuklarından birinin ciddi bir hastalığa yakalanmasıyla, tüm aile fertlerini sarsan bir felaketle yüzleşir. Kişisel gelişim kitaplarının çok satan yazarı ve ailenin büyüğü Anne, tacizle suçlanan yayımcısı ve aşığıyla karşı karşıya kalır. Pascal, Anne'in yıllardır ihmal ettiği kocasıdır. Yeğeninin hastalığıyla sarsılan kızları Claire, partnerinin kızı ve eski karısıyla uğraşmaktadır. Marion evliliğiyle, kızının hastalığıyla ve de hastanede tanıştığı Louis'ye karşı hissettiği çekimle mücadele eder. Claire ve Marion'un kardeşi Vincent, rahat yaşamayı seven çekici bir hostestir. Rose kemik iliği nakli geçirirken hayat gündelik sorunlarla devam eder ama umut ve mizah da eksik olmaz.
Vasseur ailesi, lösemi olan dokuz yaşındaki Rose'un kemik iliği nakline hazırlanmaktadır.
Nakil odasında geçen haftalardan sonra Rose'un sağlığında iyileşme emaresi görülmez.
Biraz rahatlayan Marion, hastalığı yüzünden zorbalaşan Rose'la evdeki yeni hayatını keşfeder.
Claire ve Marion, Léonie ve Lou'yla tatile çıkar ama ızdırap güneşin altında da can yakmaktadır.
Doktorlar Rose'a Noel izni verir. Claire, muhtemelen onun son Noel'i olduğunu anlar.
Rose yoğun bakımdadır. Doktorlar ailesine sadece birkaç günlük ömrü kaldığını söyler.
Üç hafta geçmiştir ve doktorlar şaşkındır. Rose hâlâ hayattadır ve durumu iyiye gitmektedir.