The Kid Who Would Be King
Bu destansı macerada, zorbalığa uğrayan bir çocuk efsanevi Taştaki Kılıç Excalibur'u keşfettiği zaman, o ve arkadaşları (ve düşmanları) kötülükle savaşmak için büyücü Merlin'e katılır!
Alex, günlük sorunlarını gölgede bırakan efsanevi kılıç Excalibur'u keşfeden on iki yaşında bir İngiliz öğrencidir. Şimdi, elinde tarihin en güçlü kılıcı bulunan Britanya'nın en güçsüz öğrencisinin destansı macerası başlar ve Alex ve arkadaşları, dünyayı yok etmeye kararlı olan Morgana adında bir ortaçağ suçlusunu durdurmak zorunda kalır.