Eragon
Mitolojik bir zamanda, genç bir çocuk, bilge bir kadının yardımıyla ejderha sürücüsü olur. Çocuk ve yumurtadan yeni çıkan ejderhası, çocuğun amcasının cinayetinin intikamını alırlar, güzel bir savaşçıyı kurtarırlar ve acımasız bir krala karşı direnişe katılırlar.