Greenlerin Büyükşehir Maceraları, Film: Uzay Tatili
Heyecan peşindeki Cricket Green, taşralı ailesini uzayda bir "yolculuğa" çıkmaları için kandırır ama bu yolculuk sonunda Büyükşehir'in tamamını tehlikeye atar.