The Greens film üçlemesini SHORTSMAS ile tamamlıyor! Bill ve Remy devasa bir Noel ışık gösterisi üzerinde çalışırken, Cricket ve Tilly en sevdikleri tatil hikâyelerinden bazılarını paylaşıyor!
Mutlu Noeller! The Greens yılbaşı film üçlemesini SHORTSMAS ile tamamlıyor! Bill ve Remy dev bir Noel ışık gösterisi üzerinde çalışırken, Cricket ve Tilly Big City Greens, The Ghost and Molly McGee, ZOMBIES ve çok daha fazlasından en sevdikleri kısa tatil filmlerinden bazılarını paylaşıyor!