Her Last Broadcast: The Abduction of Jodi Huisentruit
1995’te gizemli bir şekilde ortadan kaybolan bir haber sunucusunun davasında, yıllar sonra gelen en büyük ipuçları buz gibi dosyanın niyahet çözülmesini sağlayabilir.