The Fox Hollow Murders
Indiana'nın banliyösünde bir adli tıp uzmanı, ünlü bir seri katil davasını yeniden açınca yeni DNA teknolojisi ve tanıkların itiraflarıyla karanlık sırlar gün yüzüne çıkar.
“Return to Fox Hollow”, yeni kanıtlar, şoke edici gelişmelerle soruşturmayı daha da derinleştiriyor.