Korku, Bilim Kurgu
Dr. Frankenstein (James McAvoy) ve asistanı Igor (Daniel Radcliffe), insanlığa yardım edeyim derken, karşısına çıkan herkese hayal bile edilemez bir korku salan bir canavar yaratır!
Mary Shelley’nin klasik 19. yüzyıl romanı, James McAvoy’un Victor von Frankenstein’ı Daniel Radcliffe’in de Igor’u canlandırdığı yapımda biraz daha farklı ve eşsiz bir şekilde ele alınıyor. Hikaye, sorunlu genç asistanın karanlık kökenlerini, genç tıp öğrencisi Victor Von Frankenstein ile kurduğu dostluğu ve Frankenstein’in bugün tanıdığımız kişi -ve efsane- oluşunu Igor’un bakış açısından anlatıyor.