Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Ornitorenk Perry, ANATHEMA (akılda kalıcılığıyla meşhur bir kısaltması olan kötü hayvanlar örgütü) için çalışan şeytani bir ajanla mücadele ediyor.