Pluto’nun Alışverişi
Mickey onu kasaptan salam almaya gönderdiğinde Pluto'yu bir sürpriz beklemektedir ve bulldog Butch'un onu çalmasını önlemek için mücadele etmek zorunda kalır. Pluto, elinde salamla eve gelince, Mickey onu doğum günü hediyesi olarak Butch'a verir.