Donald'ın Köpek Yıkama Makinesi
Donald otomatik köpek yıkama makinesini denemesi için Pluto'yu kandırmaya çalışır ancak beklenmedik bir şekilde kendisi makineye kapılıp fırçalanır ve kurumak üzere ipe asılır.
Donald Duck, yem olarak kullandığı plastik bir kemikle Pluto'yu kandırarak köpek yıkama makinesini denetmeye çalışır. Kemik Pluto'ya sorun çıkarınca Donald bu kez oyuncak bir kediyi kullanır ancak beklenmedik bir şekilde makineye kendisi düşer, fırçalanır ve kurumak üzere ipe asılır.