Amerika'nın Son Köle Gemisi Clotilda
1860 yılının Temmuz ayında, bir iddia üzerine, 110 Afrikalı tutsak, yelkenli Clotilda ile Alabama'ya gelmiş. Arkeologlar ilk kez, son Amerikan köle gemisinin batık enkazını keşfedecekler.
1860 yılının Temmuz ayında, bir bahis üzerine, yelkenli Clotilda, kaçırılan 110 Afrikalıyı Alabama'da köleliğe taşıdı. Tacirler suçlarını saklamaya çalıştılar ama şimdi arkeologlar batık enkazı keşfeder. Tehlikeli bir dalışta, suçun fiziksel kanıtını bulurlar. Yolcuların torunları, atalarının acımasız bir trajediyi nasıl cesaret ve dirençle ilgili canlandırıcı bir hikayeye dönüştürdüğünü anlatır.