Korku, Gerilim
Siyahi bir genç olan Chris, beyaz kız arkadaşının ailesiyle tanışmak için onların kırsaldaki malikanesine gider. Ailenin aşırı misafirperver tavırlarını başta gerginliklerine yoran Chris, çok geçmeden hayal bile edemeyeceği kadar korkunç ve tekinsiz bir sırrı keşfeder.
Siyahi bir genç olan Chris (Daniel Kaluuya), beyaz kız arkadaşının (Allison Williams) ailesiyle tanışmak için onların malikanesine gider. Ancak bu davetin arkasında tekinsiz bir sır yatmaktadır. Chris, ailenin aşırı sıcakkanlı tavırlarını başta kızlarının ilişkisine yönelik bir gerginlik olarak yorumlar. Fakat hafta sonu ilerledikçe birbiri ardına yaşanan rahatsız edici keşifler, onu hayal bile edemeyeceği bir gerçekle yüzleştirir.