Nine Puzzles
Öldürülen amcasını bulduktan on yıl sonra Ena ve Dedektif Hansaem, her biri tuhaf yapboz parçalarıyla birbirine bağlanan bir dizi benzer cinayeti durdurmak için birlikte çalışmak zorundadır.
Öldürülen amcasının cesedini bulduktan sonra Yoon Ena katili bulmak için profil uzmanı olur. On yıl sonra Dedektif Haansem hâlâ Ena'nın suçlu olduğundan şüphelenir ancak her biri o geceki gibi bir yapboz parçasıyla bulunan yeni cinayet kurbanları ortaya çıkınca gerçeği öğrenmek için birlikte çalışmaları gerekir.
Hansaem ve Ena kapalı odada işlenen cinayette üçüncü yapboz parçası çıkınca beraber çalışır.
Hansaem ve Ena, yapboz cinayetleri arasındaki bağlantıları bulmak için birlikte çalışır.
Yapboz cinayeti soruşturması başlar. Ena ve Hansaem farklı şüphelilerin peşlerine düşer.