The Lego Movie 2: The Second Part
Uzaydan gelen Lego Duplo işgalciler Bricksburg'u işgal ettiklerinde Emmet, Lucy, Batman ve arkadaşları, onları yenmek ve evrene dengeyi geri getirmek için birlikte hareket etmelidir.