The Lego Ninjago Movie
Bilge olduğu kadar da küstah olan Usta Wu, kötü savaş lordu Garmadon'u yenmek ve Ninjago Şehri'ni kurtarmak için gizli ninja savaşçılarından oluşan bir gruba öncülük eder.
Genç Lloyd namıdiğer Yeşil Ninja, hepsi gizli savaşçı olan LEGO Yapım Ustaları arkadaşları ve Kung Fu ustası Wu ile birlikte dünyanın en kötü adamı savaş lordu, aynı zamanda Lloyd'un babası olan Garmadon'a karşı savaşmak zorundadırlar. Mekanikler mekaniklere , babalar oğullara karşı savaşır Bu destansı mücadele onların kızgınlıklarını test edecektir ama modern zamanın disiplinsiz ninjaları da bu sırada egolarından uzaklaşıp birlikte hareket etmeyi ve içlerindeki gerçek gücü ortaya çıkarmayı öğrenmelidirler.