The Devil Wears Prada 2
Andy Sachs (Anne Hathaway), yeni yazı işleri müdürü olarak New York'a ve Runway dergisinin ışıltılı ofislerine geri dönüyor. Andy dişli eski patronu Miranda Priestly'yi (Meryl Streep) parlak kuşe kağıt imparatorluğunu tehdit eden bir medya düzeninde ayakta kalmaya çalışırken buluyor. Bu muazzam devam filminde tanıdık dostlar, tanıdık düşmanlar ve moda dünyasının yepyeni yüzleri podyuma dahil oluyor.
Bir neslin kültürünü şekillendiren 2006 yapımı ikonik fenomen, neredeyse yirmi yıl sonra muazzam bir devam filmiyle geri dönüyor! Miranda, Andy, Emily ve Nigel karakterlerine hayat veren efsane kadro —Meryl Streep, Anne Hathaway, Emily Blunt ve Stanley Tucci— New York’un şık sokaklarında ve Runway dergisinin o ışıltılı ofislerinde yeniden buluşuyor. Artık yeni yazı işleri müdürü olan Andy Sachs, dişli eski patronunu, kendi parlak kuşe kağıt imparatorluğunu tehdit eden ve sürekli değişen bir medya düzeninde ayakta kalmaya çalışırken buluyor. Orijinal ana kadroyu yönetmen David Frankel ve senarist Aline Brosh McKenna ile yeniden bir araya getiren —ve Lauren Weisberger'ın romanından uyarlanan— film, podyuma yepyeni karakterler de kazandırıyor.