Mickey Yeni Yıl’ı Kurtarıyor
Pluto'nun yakalamaca oynamaya çalışması yanlışlıkla Noel Baba'nın kızağının düşmesine ve tüm hediyeleri kaybetmesine neden olunca, Mickey ve arkadaşları Noel'i kurtarmak için Kuzey Kutbu'na gitmek zorunda kalır.
Mickey Mouse ormandaki rahat, karlı bir kulübede arkadaşları için mükemmel bir Noel geçirtmek ister. Ancak, Mickey dekorasyona o kadar odaklanır ki, bir kap getir oyunu sırasında Pluto'nun özel dişleme oyuncağını düşüncesizce bir kenara atar. Bu durum Pluto'nun yanlışlıkla Noel Baba'nın kızağını çarpmasına ve Hot Dog Hills'teki çocukların tüm hediyelerini kaybetmesine neden olur. Noel arifesinde zaman daralırken Mickey, Pluto ve arkadaşları Noel'i kurtarmak ve bayramın gerçek anlamını öğrenmek için Kuzey Kutbu'na gitmek zorundadır.