Muppet Babies: Play Date
Oyun odasına geri dönen Muppet Bebekleri, Canlı Çekimle yeniden tasarlandılar. Arkadaşlar, Muppet bebekleriyle oynamaya geldiklerinde siz de eğlenceye katılın.
Oyun odasına geri dönen Muppet Bebekleri, Canlı Çekimle yeniden tasarlandılar. Arkadaşlar, Muppet bebekleriyle oynamaya geldiklerinde siz de eğlenceye katılın. Kermit, Piggy, Fozzie,Animal, Ganzo ve Summer'ın yeni arkadaşlarına hayal gücünü kullanmanın ne kadar eğlenceli olduğunu öğretmesini izleyin!