Belgeseller
Tüm dünyayı tehdit eden su krizini ve bu trajediyi tersine çevirmenin yollarını araştıran "25 Litre" belgeselinden bir yıl sonrasını konu alan National Geographic, "25 Litre: Suyun Peşinde"de sunucu Gökhan Özoğuz ve bilim insanı Taner Ölmez'le birlikte bugünün olağanüstü pandemi koşullarını dikkate alarak geldiğimiz noktayı değerlendiriyor.