Müzede Bir Gece: Lahitteki Sır
Larry Daley ve kahraman arkadaşları, şimdiye kadarki en büyük maceralarına atılıp, hava karardıktan sonra müzedeki sergileri dirilten sihri kurtarmak için Londra'ya seyahat ederler.