Belgeseller, Hayvanlar ve Doğa
Bertie, dünyanın en hızlı kara hayvanı olan çitalarla buluşuyor. Onlar avlanıp yavrularını büyütürken Bertie de karşılaştıkları gizli zorlukları gözler önüne seriyor.
Bertie, antilopların muhteşem göçü başlarken Serengeti'ye varıyor. Görevi, dünyanın en hızlı kara hayvanı olan çitayı görüntülemek. Minik yavrularıyla ilgilenen bir anneye ve ekip halinde müthiş avlara imza atan bir grup genç erkeğe yaklaşan Bertie, çitaların göğüs gerdiği beklenmedik zorluklara tanık oluyor.