Raven Baxter hem sıradan bir genç, hem de bir medyumdur. Tek sorun Raven'ın geleceği görme yeteneğinin kendisi ve en yakın dostları Eddie ve Chelsea'nin yanlış çıkarımlar yapmalarına sebep olabilmesidir.