The Day Diego Returned to the Azteca
2000 yılında Aztek Stadyumu'na dönen Diego Armando Maradona, 1986'daki efsanevi Dünya Kupası zaferinin ardından buraya son kez geldiğini bilmiyordu. Diego, futbolun zirvesine ulaştığı ve taraftarların kalbinde sonsuza dek yer ettiği bu kutsal mekândaydı. 2026'da ise stadyum, üç Dünya Kupası'na ev sahipliği yapan ilk stadyum olarak tarihe geçecek.
2000 yılında Diego Armando Maradona, efsanevi 1986 Dünya Kupası zaferini yaşadığı Aztek Stadyumu'na son kez geleceğinden habersiz geri döner. Üç Dünya Kupası'na ev sahipliği yapacak ilk stadyum olan bu tarihi çimlerde Diego, bir futbol ikonuna dönüşmüştür.
Bu belgesel, Maradona'nın kendisini tüm zamanların en iyisi yapan sahaya çıktığı o özel ve sessiz anları ele alıyor. Daha önce hiç görülmemiş görüntüler, efsanenin gerçekten mutlu olduğu son yerle duygusal buluşmasını gözler önüne seriyor.