Teneffüs Zili: Okul Bitti
Nihayet okul yılı sona ererken, TJ Detweiler yazı iple çekmektedir, ta ki eski müdürün, yaz tatilini kaldırmak için yaptığı şeytani planı ortaya çıkarana kadar. TJ, herkesin yaz tatilini kurtarmak için, Üçüncü Cadde İlkokulu öğrencilerinden oluşan çetesini toplar ve birlikte soluksuz bir maceraya atılırlar.
Nihayet okul yılı sonuna ermekte ve TJ Detweiler yaz tatili için sabırsızlanmaktadır. Ancak arkadaşları kampa gitmek için ayrıldıklarında, onun için de can sıkıntısı başlar. Ta ki, TJ yaz tatilini ortadan kaldırmak için şeytani bir planı ortaya çıkarana kadar. Çatlak bir eski okul müdürü olan Dr. Benedict, mevsimi sonsuza dek değiştirerek ve kalıcı bir şekilde kışa çevirecek bir lazer ışını kullanmayı planlamaktadır. Bütün yıl boyunca okula gidecek olmanın vahim tehlikesiyle yüzleşen TJ, sürpriz ittifaklarla birlikte- Bayan Finster ve Müdür Prickly- Teneffüs Zili Çetesi’ni toplar ve herkesin yaz tatilini kurtarmak için soluksuz bir maceraya atılırlar.