DuckTales
Donald Duck donanmaya katılınca, yeğenleri Cin, Can ve Cem’i amcası Varyemez’e emanet eder.
Donald Duck donanmaya katılmak için şehirden ayrılınca, yeğenleri Cin, Can ve Cem’i amcası Varyemez’e emanet eder. Ama Varyemez büyük servetini kötü şöhretli Beagle Boys'tan korumakla meşgul olduğu için ailesine çok az zaman ayırabilmektedir.