Müzik, Animasyon
Arkadaşları karıncalar gibi yiyecek toplamak yerine şarkı söyleyip dans etmeyi tercih eden tembel çekirge, kış geldiğinde tembelliğinden pişman olmayı öğrenir.
Arkadaşları karıncalar gibi yiyecek toplamak yerine şarkı söyleyip dans etmeyi tercih eden tembel çekirge, kış geldiğinde tembelliğinden pişman olmayı öğrenir. Karıncalar çekirgenin hayatını kurtarınca o da onları müziğiyle eğlendirir.