Kalender Pide
Pide ustası Kalender, kızı Filiz ile beraber baba yadigarı küçük bir pide salonu işletmektedir. 10 yıl önce eşini kaybedince iyice içine kapanmıştır. Yeniliklere kapalı, risk almayan biridir ve dükkanı da zor durumdadır. Yakınlarda açılan yeni nesil pideci Pidburger işleri daha da kötüleştirir. Ancak Öcü’nün hayatına girmesiyle değişim başlar ve dükkanı kurtarmak için birçok maceraya atılırlar.
Kalender, kızı Filiz’le beraber baba yadigarı küçük bir pide salonu işletmektedir. 10 yıl önce eşini kaybedince iyice içine kapanmış, yeniliklere kapalı, risk alamayan biri olmuştur. Bu yüzden dükkanı zor durumdadır. Yakında açılan yeni nesil pideci Pidburger işleri kötüleştirir. Mal sahibi Uysal Bey, dükkanı satacağını söyleyince durum daha da ciddileşir.Tam bu sırada motosikletiyle dükkan camından giren Öcü, değişimin fitilini ateşler. Kalender, dükkanı kurtarmak için Öcü’nün zorlamasıyla türlü maceralara atılır. İlk aşkı Gülşen’in hayatlarına dahil olmasıyla değişim rüzgarı şiddetlenir. Hayatta bir şeylere ulaşmak için sadece hayal etmenin yetmediğini, harekete geçmek içinse asla geç olmadığını anlayacaklardır. Kazanırken kaybedenlerin, kaybederken kazananların hikayesi.