Bizim Hikaye
Şehrin yoksul semtlerinden birinde yaşam mücadelesi veren bir aile ve o ailenin annesi haline gelmiş en büyük çocuğu Filiz, alkolik babaları Fikri’ye rağmen hayata tutunurlar. Filiz bütün hayatını kardeşlerine adamış bir genç kızken birden hayatına yakışıklı ve karizmatik Barış girer. Bu duruma Filiz’e aşık olan Cemil’in korumacı tavrı da eklenince işler kolay ilerlemez.
Hayat, Barış ve Filiz’i sürekli bir araya getirir. Filiz’in Kiraz’a öğretmesi gereken şeyler var.
Filiz ve Barış birbirlerinden uzak duramazlar. Kardeşler cephesinde olaylar kızışmaktadır.
Barış’ın giderek Selim kıskançlığı artmaktadır. Filiz, Barış’ın bir şeyler sakladığından şüphelenir.
Filiz hem Barış’ın hareketleriyle uğraşması hem de ailesinin sorunlarını çözmesi gerekmektedir.
Barış ve Filiz’in tavırları birbirilerini mahveder fakat ikisinin de dağılmaya fırsatı yoktur.
Filiz ile Barış’ın yakınlaşması ikisini de altüst eder. Kardeşlerinden birisi tehlike altındadır.
Kiraz ortadan kaybolur. Filiz’in Barış’tan yardım istemesiyle bir araya gelirler.
Savaş’ın ameliyatı sırasında Filiz, Barış’a destek olur. Barış, Filiz’i kaybetmek istemez.
Filiz ve Barış sonunda bir araya gelir. Buna karşı tüm dünya üstlerine gelmeye başlar.
Filiz gittikçe daha çok hastalanmaktadır. Barış ne olduğunu anlamaya çalışırken ikileme düşer.