Tozluyaka
Ali ve arkadaşlarının mutlu hayatı bir gecede değişir. Sırlar ve şüphelerle dolu uzun bir geceden başka hiçbir şeyleri yoktur. Tam adaletin gerçekleşmeyeceğini düşündükleri anda bir mucize gerçekleşir. Şüphenin kaynağından kendilerine sunulan bir mucize. Aslında hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Gerçeği bulmak için korkusuzca yeni bir hayata başlarlar.
Tozluyakalılar yeni hayatlarına adım atarlar fakat karşılarında daha büyük duvarlar vardır artık.
Cemre ve Ali’nin yakınlaşması herkesi çileden çıkarırken onlar bu yakınlaşmanın şaşkınlığını yaşar.
Konser gecesinde söylenenlerin yalan olduğunu anlayan Ali artık gerçeği ortaya çıkarmaya kararlıdır.
Gençler arasında başlayan savaş büyüklerin kavgasına dönüşür. Artık tüm dengeler değişmiştir.
Okulda herkesin birbiriyle görüşeceği bir ödev verilir. Tüm öğrenciler ödevi yapmak zorundadır.
Tüm okların Cemre’yi işaret ettiği gerçeği gençler arasında bir şüphe olmaktan öteye geçmiştir.
Cemre’ye yapılan haksızlık Ali ve arkadaşları kadar Berk’in de çok pişman olmasına neden olur.
Kenan’ın sakladığı görüntüler Ali’lerin eline geçer ve notları gönderen kişinin peşine düşerler.
Katilin Kenan olduğuna inanıyordur herkes. Kenan aklanmak için çırpınırken Cemre’den yardım ister.
Kenan’ın masum olduğu anlaşıldıktan sonra Cemre'yi daha zor günler beklemektedir.