Weekend Family Christmas Special
Fred için Noel, iyi yemeklerin, hediyelerin ve aileyle olmanın keyfine varmaktır. Ama Emma için Noel, ihtiyacı olan insanlarla ilgilenmektir. Ailesini ve geleneklerini özler, bu yüzden Fred Kanada'ya gitmesini önerir. Emma, Fred'den katılmasını ister, ancak kızlarının anneleri kısa sürede gitmelerine izin vermeyi reddeder. Fred, ne olursa olsun Emma ile gideceğini söyler, bu yüzden Vic, Romy ve Clara, gitmelerini engellemek için plan yapar! Sürpriz konuklar geleceği için bu harika bir şey.
Emma, Fred ve kızlar ilk kez birlikte Noel'i kutluyorlar ve Fred bir ziyafet hazırlıyor! Ancak Emma'nın ailesinde aynı şekilde kutlamazlar: her yıl o ve ailesi hayır için para toplamak adına bir gösteri düzenler. Fred, Noel'i başka bir şekilde kutlamaya niyeti olmasa da duygulanır. Emma'nın yurdunu özlediğini görünce ona Kanada'ya bir bilet alır. Emma'nın daha iyi bir fikri var: o ve kızlar ona katılabilir! Ama eski eşler kesinlikle aynı fikirde değiller ve o yüzden Fred ile Emma yalnız gitmeye karar veriyor. Clara, Vic ve Romy Noel'i birlikte geçirmekte kararlıdırlar ve Fred'i pasaportunu kaybettiğini düşünmesi için kandırırlar. Kapıda aniden bazı sürpriz ziyaretçiler belirir!