Tekli̇f 6 Mayis’ta sona erecek
Mickey, Minnie ve arkadaşları Hot Dog Tepeleri’nde dans edip şarkılar söyleyerek Kulüp Evi’ne dönüyor ve Cadılar Bayramı’nı kutluyorlar. Bu müzik videolarında siz de onlara eşlik edebilirsiniz!