Mickey ve Minnie: Yeni Yıl Şarkıları
Bu stop-motion müzik videolarında Mickey, Minnie ve arkadaşları Noel ruhuna giriyor ve hep birlikte şarkı söylüyorlar!
Noel coşkusu Mickey, Minnie ve arkadaşlarını sarıyor! Bu stop-motion müzik videolarında hep birlikte şarkı söyleyip Kulüp Evi'ni süslüyor ve Noel sabahını heyecanla bekliyorlar.