Disney Parklarında Gün Doğumu Serisi
Şafakta, ilk güneş ışınları Külkedisi Kalesi'nin kuleleri arasında parlar, Hayat Ağacı'nın dikkat çekici dalları arasında ışır ve Uzay Gemisi Dünya'nın parlak küresinde parıldar. Bu, gün doğumunda yeterince keyfi çıkartılmamış Disney parklarının bir görüntüsüdür. Önceden kaydedilmiş görüntüler.
Şafakta, ilk güneş ışınları Büyülü Krallık Parkı'ndaki Külkedisi Kalesi'nin kulelerinde parlar, Disney Hayvan Krallığı Tema Parkı'ndaki Hayat Ağacı'nın olağanüstü dalları arasında ışır ve EPCOT'taki Uzay Gemisi Dünya'nın parlak küresinde parıldar. Bu, gün doğumunda yeterince keyfi çıkartılmamış Disney parklarının bir görüntüsüdür; Walt Disney World Resort, Dünyanın En Büyülü Yeri'nin, gün doğumunda. Önceden kaydedilmiş görüntüler.