Han River Police
Han Dujin ve Han Nehri polisleri, karaya oturan yolcu gemisindeki şüpheli davranışları sebebiyle Go Giseok’u soruşturmaya başlar. Kısa sürede Go Giseok’u, Kyungin Nehir Turları şirketini ve eski meslektaşları Baek Chul’u kapsayan bir komployu açığa çıkarırlar.
Han Nehri polisleri Güney Kore’nin Han Nehri’ni korumaya kendilerini adamıştır. Çavuş Han Dujin gecenin geç vaktinde gerçekleştirdiği bir kurtarma operasyonunun ardından karakola dönerken kuma saplanan yolcu gemisindeki şüpheli faaliyetleri fark eder ve oraya gittiğinde Go Giseok ve adamlarıyla ile karşılaşır. Olayı soruşturmaya karar veren Dujin, kısa sürede Go Giseok’u, Kyungin Nehir Turları şirketini ve eski meslektaşları Baek Chul’u kapsayan bir komployu açığa çıkarır. Dujin ve ekibi Han Nehri’ni ve kıyılarında yaşayanları korumak için harekete geçerler.