İkiz kız kardeşi on sekiz yıl önce kaybolduktan sonra, Eun Gye-hoon onunla olan duygusal bağını kaybetmiştir. Bir gün, Gye-hoon başka bir varlığın duygularını hisseder ve kız kardeşinin kaybolduğu Jihwa-dong mahallesine gider. Duygusal olarak bağlı olduğu Noh Da-hyun ile tanışır. Bu insani gizem draması ve fantastik aşk hikâyesi, garip bir kadının duygularını deneyimleyen bir adamı konu alır.
Da-hyun cesedi arar. Gye-hoon, kayıp kız kardeşi olma ihtimaline karşı ona göz kulak olur.
Buzdolabındaki ceset kaybolur. Eun-jung ortaya çıkar. Da-hyun, Gye-hoon'a karşı hisler geliştirir.
Da-hyun farketmeden Gye-hoon'a bir şeyler hisseder. Mesafesini korur ama endişelenmeye devam eder.
Jin-geun canlı döner. Gye-hoon Da-hyun'u korur. Bu sırada Eun-jung saklandığı yerden çıkar.
Da-hyun duygularını itiraf eder ve Gye-hoon ile ayrılır. Eun-jun'un gerçek kimliği ortaya çıkar.
Da-hyun rüyalarının gerçek olmasından korkar. Gye-hoon'un Jihwa-dong'a dönmesinin nedeni anlaşılır.
Gye-hoon ve Da-hyun gizlice öpüşür ve çıkarlar. Da-hyun rüyalarındaki kırmızı kapıyı arar.
Da-hyun hayatta kalma suçluluğuyla savaşırken Gye-hoon hiç beklemediği biriyle karşı karşıya gelir.