Marvel Rising: Battle of The Bands
Gwen (Ghost-Spider), Screaming Mimi'yi New York sokaklarında alt etmek için süper kahraman arkadaşlarıyla bir ekip kurmak ve sahnede alt etmek için de Screaming Mimi'nin grubu Emm-Jays ile iş birliği yapmak zorundadır.