Marvel Rising: Heart of Iron
On beş yaşındaki dahi kız Riri Williams, Hala the Accuser onun ev yapımı Iron Man kostümünü ve yapay zeka dostunu çalınca, kendisini kozmik bir çatışmanın ortasında bulur.
On beş yaşındaki dahi kız Riri Williams, ev yapımı Iron Man kostümü ve yapay zeka dostu Hala the Accuser tarafından çalınınca, kendisini kozmik bir çatışmanın ortasında bulur. En iyi dostunu kurtarmak ve Dünya gezegenini Hala'nın kötülüklerinden korumak için Gizli Savaşçılar ile bir ekip kurması gerekecektir. Ve kim bilir: belki bu sayede yeni arkadaşlar bile edinecektir.