Chad Powers
Gözde oyun kurucu Russ Holliday, affedilmez bir hatayla yıkılan üniversite futbol kariyerinden sekiz yıl sonra, yetenekli ama tuhaf Chad Powers kılığına girerek zor zamanlar geçiren Güney Georgia Catfish takımına katılır ve hayallerini yeniden canlandırmaya çalışır.
Zorlu deplasman maçı sonrası Balık, kötü hava yüzünden Arkansas'ta bir havaalanında mahsur kalır.