Peter Pan & Wendy
Filmde, büyüdüğü evden ayrılmaya korkan genç kız Wendy Darling, büyümeyi reddeden Peter Pan ile tanışır. Kardeşlerini ve minik peri Tinker Bell'i de alıp Peter ile sihirli Var Olmayan Ülke'ye seyahat eder. Orada kötü korsan Kaptan Kanca ile karşılaşır ve hayatını sonsuza dek değiştirecek heyecan verici bir maceraya atılır.