Seoul Busters
Songwon Polisi Şiddet Suçları 2. Ekibi ülkedeki en düşük tutuklama oranına sahiptir. Liderleri sürülür ve ekip kapalı bir kreşe sürgün edilir. Yeni liderleri Yubin ekibe katılır. Ekibin baştaki güvensizliğine rağmen, Yubin ve ekip davaları birlikte çözdükçe aralarında bir bağ oluşur.
Ve hayatlarına yeni esrarengiz liderleri Yubin girer ve davanın gidişatını tersine çevirir.
Ekip ilk başta Yubin'in yöntemlerine şüpheyle yaklaşsa da davaları birlikte çözdükçe yavaş yavaş birbirlerine bağlanırlar.
En düşük tutuklama oranlarına sahip bir suç birimi, yeni lideri Yubin ile ilk davasına başlar.
Ekip, tanıktan aldığı bilgilerle soruşturmayı ilerletir. Yubin şüpheliyi teşhis eder.
Ekip kundakçılık şüphelilerini elese de çıkmaza girer. Yubin şok edici bir teori öne sürer.