Ducktales (Kısalar)
Duckburg'a hoş geldiniz! Donald'ın doğum gününü kutlarken, gizli hazinelerin peşinde koşarken ve McDuck malikanesinde yaramazlık yaparken Scrooge ve ailesine katılın.