Yaşam Tarzı, Reality
Farklı kültürleri içinde barındıran ve kendine özel yerel mutfak kültürünü koruyan metropol şehir İstanbul’dan esinlenen Gabriele, dünya mutfağından farklı lezzetleri lokal malzemeler kullanarak, içinde yaşadığı çok kültürlü dünyanın en güzel tatlarını kendi yaratıcı dokunuşuyla sunuyor. Yemeklere bundan sonra aşkla dokunacaksınız.