Maksut'un Neolokal Mutfağı
Yaratıcı şef Maksut Aşkar, neo-lokal felsefesine odaklanarak Türk mutfağına yeni bir soluk getirmeye hazırlanıyor. Salt Galata’da açtığı mekanı Neolokal ile aynı adı taşıyan programında Maksut, Türk yemeklerine modern dokunuşlar katacak ve kendi sanatsal, minimal ve modern yorumunu katarak bize sunacak. Yüzyıllardır bilinen geleneksel yemeklerimizi yeniden yaratarak gelecek nesillere aktaracak.