Mutfakta Buluşalım
Sevilen şef Hazer Amani izleyicileri en taze ve lezzetli malzemeleri kullanarak keyifli bir yemek yolculuğuna çıkarıyor. Eğlenceli ve lezzetli bir konunun işleneceği her bölümde, Hazer Amani yemek pişmesi gereken her durum ve ortam için izleyicilerin hazırlıklı olmasını sağlayacak.