à la Şerife
Şerife Aksoy bu programda, evinde 12 ay üretim yaptığı, ürünleri mevsime ve iklime göre adapte etmeye basladığı hayatını paylaşıyor. ‘‘Mevsimsel Düşün, Yerel Beslen’’ mottosunu benimseyerek ve ‘‘Sıfır Atık’’ kavramını hayatının merkezine yerleştirdi. Birlikte tek üründen ne kadar renkli sofralar kuracağını ve aslında mutfakta hiçbir şeyin çöp olmadığını gördüğünüzde gözlerinize inanamayacaksınız!