Olağanüstü Hurda Arabalar
Her gösteride, profesyonel sürücü Shane Lynch, iki mekanik ekibe kahramanlık gerektiren görevler verir: Hurdalıktan toplananlarla, sınıfının en iyi süper otomobilini geride bırakabilecek özel yapım bir araç üretmek! Ekipler, Shane’in 4 tekerlekli ikonunu tahttan indirebilmek için yaptıkları yarış aracını piste sürmeden önce, başmühendis Ralph Hosier tarafından 4 çılgın iş günü boyunca ustalıkla yönlendirilir.
İki takım, bir arazi yarışında Bentley Bentayga ile kapışmak için hurda araba tasarlar.
İki takım, yüksek hızlı bir pist mücadelesinde bir Lamborghini ile yarışmak için hurda araç yapar.
2 takımın Mercedes X-Class’ı alt edecek arabalar yapmak için hurdalıkta sadece dört günleri vardır!