VisionQuest
Drama, Süper Kahramanlar, Bilim Kurgu
Yeniden canlandırılan Vision, kendisini bir silah olarak kullanmak isteyenlerden saklanır. Ortadan kaybolduğu bu dönemde, gerçek amacını bulmak için programlamasına gömülü yapay zeka kişiliklerine, aralarında kötü şöhretli Ultron’un da bulunduğu kişilere danışır. Bu içe dönük, sakin yaşam, başına konulan ödül nedeniyle Vision’ın oğlu olabilecek gizemli çocuk Thomas Shepard ile birlikte kaçak hayatına atılmasıyla sona erer.
Yeniden canlandırılan ve kendisini bir silah olarak kullanmaya çalışanlardan kaçan Vision, bir süredir saklanmaktadır. Hayatına yeni bir anlam arayan Vision, programlamasına gömülü olan Friday, Edith, Jarvis ve kötü şöhretli Ultron gibi yapay zeka kişiliklerine danışır. Başına konulan ödül, onu Vision’ın reenkarne olmuş oğlu olabilecek gizemli bir çocuk olan Thomas Shepard ile birlikte kaçak hayatına ittiğinde, gizli yaşamı sona erer. Vision yakalanmaktan kaçarken, hayatta kalabilmek için kendi doğasıyla yüzleşmeli, Ultron’un etkisine direnmeli ve genç yol arkadaşının gizemini çözmelidir.