4N1K İlk Aşk
Yaprak, çocukluktan beri kızlar dünyasından uzak, yanı başındaki dört adamdan oluşan rengarenk bir dünya kurmuştur kendine. Bir gün bu dünya, gizemli bir biçimde hayatına giren Barış’ın oyunlarıyla değişir. Aşktan, okuldan, ailelerinden yana tam manasıyla bela mıknatısı olan; her zorluğu birbirlerine tutunarak aşan bu beş gencin samimi hikayesine hep birlikte tanık olacağız.
Sıkı dostlar Ali, Sinan, Oğuz, Gökhan ve Yaprak’ı, Barış’ın ortaya çıkışı ile zor günler bekler.
Barış ile Yaprak’ın sevgili zannedilmesi işleri karıştırır. Barış’ın sürprizi herkesi şaşırtır.
Ali, Yaprak’ın aşkına karşılık vermeyeceğini düşünüp beklenmedik bir karar alır.
Ela kapkaça uğrar ve çantasındaki günlük ile kapkaççılar Tekin ve Ali’ye şantaj yaparlar.
Çok kan kaybeden Ali için ilk 24 saati çok önemlidir ve herkes yardım için seferber olur.
Barış Ali’yi aşkını itiraf etmeye zorlar. Yaprak ise devamsızlık sorununu çözmeye çalışır.
Yaprak’ın babası Antalya’ya gitme kararı alır ancak çete ve Barış onu vazgeçirmeye çalışacaktır.
Barış ve Yaprak’ın sürekli yan yana olmasına çete tavır koyar ve Yaprak ile çetenin arası açılır.
Yaprak, Ali ve Barış arasındaki aşk üçgeni sonunda çözülür, Yaprak’ı zorlu bir seçim bekliyor.