4N1K Yeni Başlangıçlar
Çete, hayallerindeki gibi aynı üniversiteyi kazanıp ev arkadaşı olurlar ve yeni maceralar başlar.
Barış, ev dekorasyonunda Yaprak’tan yardım ister ve ağzından kaçan detay işleri tersine çevirir.
Yaprak, imajı konusunda alay konusu olunca Barış ve Ali moralini düzeltmeye çalışırlar.
Ali, tesadüfen bir grubun bas gitaristinin yerine geçince Ahsen ve çete arasında mücadele başlar.
Çete eve gelen zarfların sahibini evi kaybetme pahasına da olsa bulmaya karar verir.
Oya ve Taner’in İstanbul’a gelişiyle ortalık hareketlenir. Ali ve Barış için yeni kararlar alırlar.